שלי ב”שש עם” בערוץ 2: “זאת ממשלה קפיטליסטית קיצונית. נהיה חברים רק בממשלה שתבקיע סדר יום סוציאל-דמוקרטי אמיתי וסדר יום מדיני אמיתי. היה ולא- נשב באופוזיציה.”
סיון רהב-מאיר, ערוץ 2
1.5.12

“אני צריכה לנאום בהפגנה המקסימה של החבר’ה ממחנות העולים שעשו עבודת הכנה לקראת האחד במאי, למדו על עובדי קבלן, על מעמד הביניים. אני חייבת להדגיש דבר אחד – מפלגת העבודה היא המפלגה הגדולה בגוש, היא התחזקה מאוד לא רק בגלל תוצאות הפריימריז בקדימה, אלא קודם. צריך להודות שהפריימריז בקדימה בהחלט הגדילו את מפלגת העבודה והעצימו את כוחה בציבור. הסיבה האמיתית היא שמפלגת העבודה, בניגוד למפלגות אחרות בגוש, היא מאוד מאוד מחודדת. אפשר לאהוב את זה, אפשר שלא, אבל הדרך שאני מציבה היא דרך סוציאל-דמוקרטית, דרך של חלוקת משאבים הוגנת, דרך של זכויות האדם העובד וחירותו, דרך של אחריות הממשלה לאזרחיה, כל הדברים שאני עומלת עליהם כל כך הרבה שנים, גם כשהם לא פופולאריים – היום הם נוגעים לליבו של הציבור, שמבין שאנחנו מתכוונים לזה, באמת, ולא מחפשים אג’נדה.

האם תחברי לנתניהו בממשלה, אם הוא יקים אותה אחרי הבחירות?
המטרה הראשונה שלנו היא להפיל את ממשלת נתניהו. זאת המטרה הראשונה שעומדת לפנינו. את אמרת בתחילת המשדר שאני היריבה העיקרית של לפיד – זה לא כך. אני היריבה העיקרית של בנימין נתניהו והמטרה הפוליטית הראשונה שלנו היא להפיל את ממשלת נתניהו, שהיא ממשלה קפיטליסטית קיצונית ביותר ולהביא חלופה אמיתית, סוציאל-דמוקרטית. אנחנו נהיה שותפים אך ורק בממשלה שתבקיע סדר יום סוציאל-דמוקרטי אמיתי וסדר יום מדיני אמיתי. והיה ולא, אנחנו ננהיג את האופוזיציה, כיוון שהמפלגות האחרות בגוש ירוצו לזרועותיו של נתניהו בכל מקרה, בלי סדר יום ובכל מחיר.”

 

תאריך פרסום:01/05/2012