נכון שזה קומץ חרדים קיצונים שתקפו אותי אתמול ומנעו מצוות שידור לשדר, תוך שהם צועקים ‘נאצים’, אבל הקומץ לא היה פועל אלמלא לא היו רבנים מאחוריהם. מאחוריהם יש רבים ששותקים ולא עושים דבר. לראייה, הרב גפני יצא אתמול בכותרת פוליטי. ראש הממשלה נתניהו נתן ערי פריפריה ובהם את בית שמש לחרדים. החרדים קיבלו הטבות בבנייה לחרדים והם מרגישים שההעדפה הזאת תשתנה. בית שמש היא עיר בה יש רוב ציבור חילוני וציבור שומר מצוות המשרת בצבא ומשלם מיסים.

בית שמש זה מיקרו-קוסמוס של כל החברה הישראלית. אני מבטיח ושומר את הזכויות של הציבור החילוני, כי אם לא אהיה שם, גם את זה ייקח נציג חרדי.

כשתקפו אותי ואת הצלם של ערוץ 10, המשטרה פעלה בנחישות ותקיפות ועצרה את האנשים במהירות. אם המשטרה תפעיל את החוק כמו שצריך, הקומץ הזה יילך ויעוף מכאן. המדינה חייבת להגן על הציבור, ולפעול בנחישות בכדי לשמור על הציבור.


אנחנו לא חוששים להיכנס לשכונות של החרדים, אנחנו אזרחים חופשיים ואני בטוח שהמשטרה תגן עלינו, אבל לא נעשה דבר בפרובוקציה. כל הציבור בארץ צריך לבוא ולעזור ולהגן על העיר הטובה הזאת, שיש בה מערכת חינוך ודברים טובים מאוד – וזה לא רק חרדים, הם מיעוט כאן. הם הולכים בכל מקום.
אם הציבור לא יבין שזה יגיע לבית שלו בסופו של דבר, הייתי לוקח את הדברים והמעשים של שלי יחימוביץ, היושבת ראש שלי, בתגבור שלה, בהאדרת הנשים, באירוע שעשתה אתמול ושאמור להדליק את כל מדינת ישראל. אם כולם ינהגו באותה מידה ונחישות כמו שהיא מדברת בתקשורת ובציבור ובכל מקום אחר, אני חושב שהמנהיגות תקח סופסוף אחריות כמו שהיא לוקחת אחריות ואני מאמין שבסופו של דבר, לקומץ ולחרדים אולי סופסוף הרוב החרדי יעשה מעשה אחר פוליטי ויפעל במדינת ישראל לתופעה הזאת. זה לא רק הדרת נשים, זה כל הנושא של האלימות וכוח.
אני מכבד את הרבנים, אבל הרבנים לא קובעים. החוק במדינת ישראל קובע. ברגע שזה יעמוד על ראש סדר היום, כולם יתנהלו אחרת.

תאריך פרסום:27/12/2011