מה שצריך לעשות עכשיו, זה לצאת לרחובות ולקרוא בקול גדול: “שקרנים נמאסתם! מושחתים נמאסתם!”
9.5.12

שמעתי כל מיני אמירות על הצטרפותו של שאול מופז ( “בית לא עוזבים”) ושל מפלגת “קדימה” לממשלת נתניהו. היו שאמרו שמדובר ב”תרגיל מבריק” , “לוליינות מנהיגותית”, “מופז ונתניהו עשו לכולם בית ספר לפוליטיקה” וכו’. אז לי יש את המלים שלי; מדובר במהלך מבחיל, דוחה ומושחת! ושוב פעם, מושחת! מחר, כל החכמים הגדולים הללו, ואיתם אולי רובי ריבלין, שאוהב לדבר על זה מידי פעם, יפערו עיני עגל לשמים, ייתממו, “ולא יבינו” למה הפוליטיקה והפוליטיקאים שלנו מאוסים ונתפסים כמושחתים.

ובכן, הם מרוויחים את זה ביושר ובגדול. הם מדברים על ערכים, על צורך בשינוי ובמהפכה, מוכרים לנו תפיסות עולם, אבל כשהכיסא שלהם, והבטחת ההישרדות האישית שלהם, שניצבת מעל לכל אינטרס לאומי, מאוימים ונמצאים בסכנה, הם מוכרים את הערכים, העקרונות ואת כולנו תמורת נזיד עדשים. עכשיו הם ימציאו לנו אוסף של תירוצים, למה וכמה חשוב שהם הקריבו את עצמם, ונכנסו לתוך הקואליציה האיומה של נתניהו, כאשר ברור שהם נמצאים שם רק כדי לחמוק ממבחן הבוחר.
פשוט להקיא.

ביבי המזגזג, ‘איש העקרונות’, יחבק אותם כמו שחיבק את ברק ואת מפלגת העבודה בזמנו, וימית אותם ברכות בזרועותיו. הרי כלום לא ישתנה אצל ביבי. אנחנו עוד זוכרים את ברק ושריו נאחזים כאילו הנה אוטוטו כל רגע השלום עומד בשער, וכמה הם אלה שיוצרים את המציאות. ששומרים שרק לא יהיה יותר גרוע.

מה שצריך לעשות עכשיו, זה לצאת לרחובות ולקרוא בקול גדול: “שקרנים נמאסתם! מושחתים נמאסתם!”.
היום אני משוכנע: מפלגת העבודה בראשות שלי יחימוביץ, תיקח את הבחירות גם במועד הרגיל ובענק. אנחנו נהיה שם ובגדול!

ניצב בדימוס, עו”ד משה מזרחי, כיהן כראש אגף חקירות במשטרה והקים את היאחב”ל. היום הוא מתמודד על מקום ברשימת “העבודה” לכנסת.

 

תאריך פרסום:09/05/2012