יו”ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ’ אומרת כי יום שחרורו מחר של חגי עמיר מן הכלא הוא יום עצוב, המזכיר את הטראומה הנוראה של רצח ראש ממשלה בישראל, יצחק רבין המנוח, בידי האח, הרוצח יגאל עמיר.

“חגי עמיר היה שותף סוד לפשע הקשה ביותר בתולדות הדמוקרטיה הישראלית. מן הראוי היה שישאר בכלא, ואוי לנו אם המסר מן השחרור יהיה שהפשע נסלח ונשכח.”

עוד הוסיפה כי סימן הוי שסימן באצבעותיו הסייען לרצח יצחק רבין, חגי עמיר, היעדר החרטה וחגיגות הנצחון המחכות לו, מעוררים קבס וגועל ומעידים כי זרע הקיצוניות האלימה הקוראת תיגר על ישראל הדמוקרטית עדיין טמון בנו ועדיין מאיים על החברה הישראלית.

“אנו מוקיעים ומקיאים מקרבנו את האחים הרוצחים ובכוחות משותפים של מאבק על הדמוקרטיה ועל פניה היפים והשפויים של מדינת ישראל נביס אותם ואת דומיהם. היום אנו מצדיעים ליצחק רבין ומורשתו, מורשת שידעה לשלב שלום, בטחון, דאגה עמוקה לחברה הישראלית ותרומה בלתי פוסקת לה”.

ח״כ יצחק הרצוג, יו״ר סיעת העבודה: ״שחרורו של חגי עמיר מעורר חלחלה. הוא מעלה את הטראומה הלאומית הנוראה של רצח רבין ומזכיר לנו שישנם כוחות אפלים בתוכנו שמאיימים לחרב את הדמוקרטיה ולפגוע במדינה ובאזרחיה. דווקא הבחירות הקרובות הן הזדמנות למחנה עצום בישראל לבוא ולומר את דברו כנגד התופעות והדעות הפסולות שאותן מייצג חגי עמיר״.

תאריך פרסום:04/05/2012