מפלגת העבודה, החוג הגאה במפלגה וקרן ברל כצנלסון החברה באינטרנציונל הסוציאליסטי שולחים בתחילת אפריל נציג רשמי לסמינר להט”בי סוציאליסטי בברלין, לראשונה זה שנים. הנציג, תום איינהורן, ייקח חלק בסמינר ויציג בו את פעילות המפלגה ואת פעילות החוג הגאה.
1.4.12

בתחילת חודש אפריל יתקיים בברלין שבגרמניה סמינר Queer Easter השנתי. הסמינר מאורגן על ידי קבוצה של ארגונים סוציאליסטיים בינלאומיים מטעם האינטרנציונל הסוציאליסטי, ביניהם איחוד הצעירים הסוציאליסטיים הבינלאומי (IUSY), הסוציאליסטיים האירופאים הצעירים (ECOSY) ותנועת הפלאקון הבינלאומית-התנועה הסוציאליסטית החינוכית (IFM-SEI). הסמינר דן בנושאים שבין סוציאליזם ותאוריה קווירית ועוסק בקשר שבין הקהילה הגאה למאבק הרחב למען צדק חברתי מסביב לעולם. כותרת הסמינר השנה היא “עד כמה רדיואקטיבית היא המשפחה הגרעינית? חיים קווירים ומלחמת המעמדות”.

נציג החוג בסמינר יהיה תום אינהורן, בן 23, חבר מפלגת העבודה מאז שיחרורו מהצבא – קרוב לשנה וחצי. תום חבר סניף המשמרת הצעירה של המפלגה במודיעין וחבר פעיל בחוג הגאה מיום הקמתו, סוציאליסט וציוני. כמו כן הוא בוגר תנועת הנוער העובד והלומד ועד לאחרונה היה חבר תנועת הבוגרים. בצבא שירת במסלול נח”ל (מסלול מיוחד לבני גרעינים) ועשה פרק משימה בעיר נתניה. בפריימריז לראשות מפלגת העבודה התנדב במטה הבחירות של שלי יחימוביץ’.

קולט אביטל, יו”ר קרן ברל כצנלסון הביעה את תמיכתה בתום ובשליחותו. החוג הגאה מברך את תום לרגל נסיעתו אשר ללא ספק ייצג את החוג והמפלגה בכבוד.

תאריך פרסום:01/04/2012