בראיון מיוחד למהדורת שישי של חדשות 10, תקפה יושבת ראש מפלגת העבודה את נתניהו והוסיפה: “הסיכוי שאצטרף לממשלה בראשותו נמוך, אך טיפשי להגיד לעולם לא”. על ראש הממשלה לשעבר אמרה כי “איבד את הלגיטימיות להנהיג את הציבור”, ובנוגע למגעים עם לבני טענה: “אני שומרת לעצמי שיחות בארבע עיניים”
ניב גלבוע, חדשות 10

יושבת ראש מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ’, תקפה הערב (שישי) את מהלך האיחוד של רשימת הליכוד-ביתנו בראשותם של ראש הממשלה נתניהו ושר החוץ אביגדור ליברמן. “יש לי יריב פוליטי אחד, קוראים לו נתניהו ועכשיו הוא דו-ראשי”, הצהירה יחימוביץ’.

בראיון מיוחד שהעניקה לניב גלבוע בפינתו החדשה, “ארוחת שישי”, טענה יחימוביץ’ כי ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, איננו כשיר לחזור למערכת הפוליטית. לדבריה, “אולמרט הוא אדם מושחת ואסור שיחזור לפוליטיקה. הוא איבד את הלגיטימיות לשרת את הציבור”.

יחימוביץ’ נשאלה האם בכל זאת יש סיכוי שתחבור לקואליציה בראשות נתניהו, והשיבה: “יהיה מטופש מצידי להגיד ‘לעולם לא’, אבל הסיכוי נמוך ביותר. יכול להיות גם שאני זו שתרכיב את הממשלה, כך שצריך לשאול את נתניהו האם יסכים להצטרף לממשלה בראשותי”.

לאחרונה פורסמו דיווחים על השתלבות אפשרית של יושבת ראש קדימה לשעבר, ציפי לבני, במפלגת העבודה. על כך אמרה יחימוביץ’: “אני לא נוהגת לפרט ולספר מול המצלמה על שיחות שאני מקיימת ב-4 עיניים. אני יכולה רק להגיד שאני מעריכה אותה וחושבת שהיא בהחלט צריכה לשוב לחיים הפוליטיים”.

יושבת ראש מפלגת העבודה ניצלה את הבמה גם כדי לקדם את האידיאולוגיה שלה לקראת הבחירות. “אני בפוליטיקה כדי להילחם על כלכלה הוגנת וחברה צודקת יותר”, אמרה יחימוביץ’. “לחשוב על גורלם של האנשים זה חלק מהאחריות של נבחר ציבור”.

תאריך פרסום:02/11/2012