שלי לערוץ 10, בשידור חי מבאר שבע: “המבצע מתנהל בצורה מדודה ומבוקרת. בשלב הזה צריך לציין שאנחנו נהנים מתמיכה מאסיבית מהקהיליה הבינלאומית. זה דבר שהוא מאוד משמעותי, כי אותה קהיליה בינלאומית תרתם לכפות הסדר כזה שיביא שקט לתקופה ארוכה לתושבי הדרום”

“המבצע הזה מתנהל בצורה מאוד מדודה ומבוקרת, עם תקיפות מהאוויר וחיסולים ממוקדים – שמאוד במקומם להשקפת עולמי, חוסכים חיים של חפים מפשע ופוגעים במטרה הכי רצחנית וקטלנית. בשלב הזה צריך לציין שאנחנו נהנים מתמיכה יחסית מאסיבית מהקהיליה הבינלאומית. זה דבר שהוא מאוד משמעותי, כי אותה קהיליה בינלאומית, אני מקווה כבר בימים הקרובים, תרתם לכפות הסדר כזה שיביא שקט לתקופה ארוכה לתושבי הדרום.

במאמר בעיתון הארץ קורא עומר בר-לב, מועמד במפלגת העבודה, לויתורים ברמת הגולן. האם זו גם עמדך ועמדת מפלגת העבודה?

מפלגת העבודה היא מפלגה שוחרת שלום ושואפת לפשרה טריטוריאלית לפי פתרון שתי המדינות, עם שמירה על גושי ההתיישבות והתנגדות לזכות השיבה. זו תפיסת שלום שהיא פרגמטית, לא רומנטית. זו תמיד הייתה דרכה של מפלגת העבודה. לדבר עכשיו על רמת הגולן בזמן שבסוריה מתנהל משטר רצחני שמחסל את כל יריבו ובזמן שסוריה עצמה נמצאת על חבית חומר נפץ זה כמובן לא רלוונטי ולא ריאלי כרגע.
עומר בר-לב הוא בנאדם נפלא שתרם ותורם רבות, גם בתחום הצבאי, גם בתחום העיסקי וגם בתחום החברתי. אני גאה בזה שהוא במפלגת העבודה, קיבלתי אותו בברכה ואני מקווה שיכנס גבוה ברשימה. אבל מפלגת העבודה היא לא ישראל ביתנו ולא ש”ס, ועמדתם של כלל המתמודדים וכלל חברי הכנסת לא מוכתבת בדיקטט מלמעלה. יש לנו קשת רחבה של עמדות. במפלגת העבודה תמיד היו יונים וניצים, סוציאליסטים ממש וסוציאל-דמוקרטים. אנחנו מפלגה פנורמית ורחבה ובאמת מייצגים את כל שדרות הציבור.”

תאריך פרסום:16/11/2012