יחימוביץ’ ברכה את הנבחרת המובילה של מפלגת העבודה: “ברשימה שעומדת כאן יש  שנים של ניסיון לצד הנהגה מעוררת תקווה. יש כאן נציגים של כל חלקי החברה הישראלית. אף אחד לא מינה אותם, לא ועדה מסדרת ולא דיקטטור. לא יכולנו לחלום על נבחרת טובה יותר.

על כישלונות נתניהו בשבוע האחרון: “אומרים לנו שלנתניהו יש ניסיון. אנחנו לא רוצים יותר את הניסיון הזה, שמפורר את המדינה.”

מתוך: mako

בטקס ההכרזה על הנבחרת החדשה של מפלגת העבודה, אשר נבחרה אתמול בהליך בחירות דמוקרטי, יו”ר המפלגה, שלי יחימוביץ’, הביעה את שמחתה על הרשימה החדשה ועל התנהלות הפריימריז במפלגתה: “אנחנו בסופו של תהליך דמוקרטי מדהים שבו ציבור גדול בחר בכם. אנו המפלגה היחידה שיש בה פריימריז אמיתיים דמוקרטיים, עם שיעור השתתפות ענקי. רשימה מדהימה. גם בחלומות הטובים ביותר שלי לא יכולתי להעלות על הדעת הרכב כזה”.

יחימוביץ’ ציינה כי בנבחרת שגובשה קיים ניסיון של שנים עם היסטוריה מפוארת לצד הנהגה מעוררת תקווה: “יש כאן נציגים של כל חלקי החברה הישראלית. אף אחד לא מינה אותם, לא ועדה מסדרת ולא דיקטטור והכל מתבסס על אמון אמיתי, דמקורטי מצדכם. יש כאן חזון, יכולת ביצוע, תעוזה והבנה עמוקה של החברה הישראלית. יש כאן ביצועים מיניסטריאליים, פרלמנטרים, צבאיים, שלטון החוק, היי טק, יזמות וחינוך”.

יחימוביץ’ התייחסה לכישלונות שלטון נתניהו, כפי שבאו לידי ביטוי בשבוע האחרון: “אתמול היה יום שצוינו בו שני כישלונות של ביבי והשיטה שלו. האחד התרחש בעצרת האו”ם בצעד חד צדדי מזיק לישראל, בהכרזה על הרשות כעל מדינה משקיפה – תבוסה מאין כמותה. נתניהו וליברמן הביאו את זה עם הרטוריקה הלוחמנית והנוקשה והם אלה שמביאים להחלטה הזאת באו”ם. זה מה שקורה כשלא לוקחים שליטה על תהליך. חייבים לקחת בחזרה את השליטה על התהליך המדיני ולא לתת לרשות ולחמאס לקבוע לנו מה יהיו הצעדים הבאים. הכשלון השני נגלה בדוח העוני. שוב ראינו את מה שאנחנו יודעים. אנשים קמים בבוקר כשהם נאבקים על הישרדות, עובדים ונשארים עניים וזאת חרפה שמדינת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה”.

“אומרים לנו שלנתניהו יש ניסיון. הנה התוצאות של הניסיון הרע הזה. אנחנו לא רוצים את הניסיון הזה, שמפורר את המדינה, שיוצר פערים בלתי נסבלים. מדיניות שמחסלת מעמד הביניים. רק בני מזל חבריו של נתניהו מרוויחים מזה. מפלגת העבודה עומדת להשיק קמפיין באירוע גדול, תוכנית כלכלית -חברתית לתיקונה של מדינת ישראל – לא סיסמאות, תוכנית מפורטת עם כיסוי תקציבי. חזרה של מדינת ישראל למדינה טובה, אחראית לאזרחיה, וסולידארית”.

“נשארו לנו 52 ימים לעבוד ולגייס את כל הכישרון העצום הזה שנמצא על הבמה, על כל הכישורים. ב-52 ימים האלה נעשה הכל וגם נצליח להביס את בנימין נתניהו ולהחליף את השלטון. לפני שיוצאים ומפשילים שרוולים, וכולנו יחד מתגייסים בכל הכוח, אני רוצה לפנות לציבור ולהיזכר ברשימת ליכוד ביתנו לכנסת ולהסתכל טוב על העומדים כאן על הבמה. המשותף לכולנו הוא שאכפת לנו מכם. אנחנו לא חיים בגלקסיה רחוקה. באנו לשרת אתכם, את הציבור. אנחנו רוצים לשנות את החיים שלכם באמת, לעשות אותם טובים יותר ולחזור למדינה שמובלת על ידי החזון הציוני והערכי, מדינה יהודית ודמוקרטית שדואגת לאזרחיה. בהצלחה לכולנו וקדימה יאללה לעבודה”!

לרשימת מפלגת העבודה לכנסת ה-19

תאריך פרסום:30/11/2012