ראש מועצת ירוחם, מיכאל ביטון, שנבחר לפני כשנתיים לכהן כראש מועצה ברשימה עצמאית, ירוחם אחת, ונתמכה ע”י קדימה מפלגת קדימה, הצטרף בשבוע האחרון למפלגת העבודה. ביטון, ראש מועצת ירוחם, נשוי ואב לחמישה, קצין בגולני (כוכב הסרט “להיות קצין”), בעל תואר שני, איש חינוך אשר ניהל בעברו את מתנ”ס ירוחם, ועבד בסוכנות היהודית ובמגבית קנדה. בוגר תוכנית מנדל למנהיגות.

לא מכבר עזב את מפלגת קדימה גם ראש עיריית כרמיאל, עדי אלדר, לטובת העבודה.

יחימוביץ’ מברכת את ביטון עם הצטרפותו למפלגתה: “מיכאל הוא אדם איכותי וערכי באופן יוצא דופן, הוא מחויב מחויבות עמוקה לחברה הישראלית, ולערכים של שוויון וצדק. הוא מנהיג את ירוחם, ישוב חשוב אשר פיתוחו מהווה אבן בוחן לישראל. אני מברכת אותו על החלטתו, מקדמת אותו בברכה, ובטוחה שתרומתו למפלגה ולאנשיה תהיה משמעותית”.

מיכאל ביטון: “אני תומך במפלגת העבודה ובשלי יחימוביץ’ לראשות הממשלה כי אני מאמין שהיא היחידה אשר יכולה להחזיר את ישראל לכיוון הנכון- הקטנת הפערים, מתן הזדמנות אמיתית לאוכלוסיות החלשות ולמעמד הביניים, חיזוק הפריפריה הגיאוגרפית והחברתית וכן חתירה להסדר מדיני. התרשמתי בפגישותיי עם יחימוביץ’ ממנהיגותה, נחישותה והתמדתה בסוגיות חברתיות ולהעמיד בראש סדר היום בישראל את ההיבט החברתי-כלכלי ומהיכולת שלה לפרוס תוכנית רצינית לשינוי מהותי של ישראל”.

תאריך פרסום:12/10/2012