מפגש ראשון - ביחד לעבודה 9.6.20
צילום ממפגש ביחד לעבודה הראשון שהתקיים בתאריך 9.6.20
מפגש שני - ביחד לעבודה 11.6.20
צילום ממפגש ביחד לעבודה השני שהתקיים בתאריך 11.6.20

למעלה מ-200 חברי מפלגת העבודה כבר נרשמו ונענו לקול הקורא שהוציא מזכ”ל המפלגה והזמין אותם לקחת חלק בגיבוש דרכי הפעולה לחיזוקה של מפלגת העבודה.

בסדרת מפגשים אינטימיים מקיים מזכ״ל המפלגה, ערן חרמוני, סיעור מוחות ודיון פתוח עם פעילי המפלגה המבקשים לפעול לחיזוקה של המפלגה, ולהשפיע על עתידה ועיצוב דרכי הפעולה שלה.

בכל מפגש משתתפים כעשרה מחברי המפלגה שביקשו להשתתף בדיונים בזום או במפגש פרונטלי (בכפוף להנחיות משרד הבריאות). עד כה, נרשמו כאמור כ-200 חברים למפגשים, וההרשמה ממשיכה ומתרחבת מידי יום. ארבעה מפגשים כבר התקיימו במהלך השבוע שחלף ולקחו בהם חברים מכל רחבי הארץ (מיטבתה שבערבה ועד נהריה שבצפון).

״זהו לא סוד שהמפלגה עברה טלטלות רבות בשנים האחרונות ובעיקר במערכות הבחירות הרצופות. אך הנכס היקר ביותר שלנו הוא חברי ופעילי המפלגה הרבים שפרוסים בכל רחבי הארץ, מחויבים לדרכה, מאמינים ביכולתה לחזור לקדמת הבמה הפוליטית, ומבקשים להירתם לשם כך.

חשוב לי לשמוע את הלך רוחם, ממקור ראשון, ולכן אני מקיים את המפגשים האלה – ואמשיך לעשות כך עד שאשמע את כל הפעילים שמבקשים לקחת חלק ולבוא לידי ביטוי. אני מאמין בתהליך פתוח, כנה, משתף, וארוך טווח.

יש לנו תנועה עם שורשים עמוקים, עשרות אלפי חברים ופעילים, תשתית ארגונית, דרך אידיאולוגית ברורה, ומפלגה דמוקרטית שמאפשרת לחבריה לקחת חלק ולהשפיע. הדברים הנ”ל אינם דבר של מה בכך ולא קיימים כמעט באף מפלגה אחרת. אני מאמין כי זה יאפשר לנו  את החוסן הדרוש כדי לצלוח את האתגר האדיר שנקלענו אליו” אמר המזכ״ל ערן חרמוני.

את המפגשים פותח ערן בסקירה קצרה בעניינים שעל סדר היום ולאחר מכן עוברת רשות הדיבור לחברים ולחברות, שדבריהם הם החלק העיקרי בדיון ולהם מוקדש רוב זמן המפגש.

בשני המפגשים שהתקיימו עד כה נשמעו כיאה למפלגה דמוקרטית מגוון של דעות (גם ביקורתיות) ורעיונות, והחברים הביעו את רצונם הכנה לקחת חלק בפעילות המפלגה בעתיד ולסייע בחיזוקה.

להצטרפות למעגל העשיה ולהשתתפות בדיונים לחיזוק מפלגת העבודה? לחצו על הקישור הבא. 

מפגש שלישי - ביחד לעבודה 14.6.20
צילום ממפגש ביחד לעבודה השלישי שהתקיים בתאריך 14.6.20
מפגש רביעי - ביחד לעבודה 9.6.20
צילום ממפגש ביחד לעבודה הרביעי שהתקיים בתאריך 15.6.20
תאריך פרסום:13/06/2020