לקראת הבחירות שיתקיימו בעוד שלושה חודשים, ראש מטה יו”ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ’, עופר קורנפלד שאמון על הצד הכלכלי של המפלגה ומתמודד בפריימריז, שוחח עם Bizportal.
פורסם ב-Bizportal

“אם נרכיב את הממשלה, מדינת ישראל תעבור שינוי רדיקלי, שינוי מאוד משמעותי באופן שבו היא מתייחסת לאזרחים. במקום שהממשלה תברח מאחריות, כמו היום, הממשלה תיקח אחריות. כששלי תהיה ראש הממשלה, המדינה תאפשר לאזרחים יותר שירותים ואז ישאר להם יותר כסף בכיס ולא יהיה הפער שקיים היום בין השכר שכל הזמן יורד ומחירים שכל הזמן עולים”.

“די ברור שמדינת ישראל נמצאת בתוך בועת נדל”ן הממשלה לא פותרת את הבעיות האלו כי היא לא חושבת שזו תפקידה. במקום זה המדינה צריכה לפעול בשני תחומים: בתחום מחוסרי הדיור וגם בתחום בניית דיור בר השגה”.

“הבעיה של שוק העבודה בישראל הוא שיש לו אבטלה גבוהה ובנוסף לזה יש גם משרות שהן לא טובות: משרות חלקיות, משרות זמניות, משרות של עובדי קבלן. אנחנו רוצים לשנות את זה שאלו יהיו משרות טובות שאנשים יכולים להתפרנס מהם בכבוד”

“החלום שלי הוא לראות את מדינת ישראל מסודרת אחרת. ההורים שלי כשהם היו צעירים, מהעבודה שלהם יכלו לקנות לעצמם בית, לתת חינוך לי ולאחי, לדאוג לבריאות שלהם ולפנסיה שלהם. המצב הזה היום הוא בלתי אפשרי. זוג צעיר היום שמתחיל את חייו לא יכול לדמיין שמהשכר שלו הוא יקנה לעצמו בית, ידאג לחינוך של הילדים שלו, ידאג לבריאות של בני המשפחה שלו, שתהיה לו פנסיה. זה משהו שלא ניתן להשיג. את הדבר הזה צריך להחזיר, אנשים מעבודתם צריכים לספק את הצרכים הבסיסיים של החיים שלהם”.

תאריך פרסום:19/10/2012