סנונית ראשונה? עדי אלדר עוזב את קדימה ויתפקד לעבודה: “מפלגת העבודה בראשות יחימוביץ’ היא האפשרות הפוליטית והאידיאולוגית היחידה”
שמעון כהן, ערוץ 7
16.5.12

עדיין לא ברור אם מדובר בסנונית ראשונה. עדי אלדר, ראש עירית כרמיאל ויו”ר האסיפה הכללית של מרכז השלטון המקומי, הודיע היום כי בכוונתו להתפקד בימים הקרובים למפלגת העבודה. הודעה זו באה לאחר כארבע שנים שבהם אלדר הוא חבר במועצת מפלגת קדימה.

אלדר המכהן למעלה מעשרים שנה כראש עירית כרמיאל ושכיהן כ-15 שנים כיו”ר מרכז השלטון המקומי, שלח בימים האחרונים מכתב ליו”ר מפלגת קדימה, שאול מופז, ובו נאמר כי מפלגת קדימה אינה מהווה עוד אכסניה אידיאולוגית ראויה עבורו ועבור כל מי שחפץ בשלטון נקי, אמין, וכזה אשר יכול להוות אלטרנטיבה ראויה לשלטון הליכוד.

אלדר אמר היום כי מפלגת העבודה בראשות שלי יחימוביץ’ היא האפשרות האידיאולוגית היחידה לכל מי שחפץ בחברה שוויונית ובשלום אמיתי כפיתרון לרבות מבעיותיה הביטחוניות והחברתיות הקשות של מדינת ישראל.

אלדר הוסיף כי הוא חש כי הוא “חוזר הביתה” וכי אין בכוונתו רק להתפקד למפלגת העבודה אלא גם לסייע ככל יכולתו על מנת שהמפלגה תחזור להיות גוף משמעותי ומוביל בפוליטיקה הישראלית.

אלדר הוסיף גם כי בעת שהוקמה מפלגת קדימה על ידי אריאל שרון היא היוותה הבטחה מלאת תוכן לתושבי המדינה ולכן הוא וחבריו, ראשי הערים, עברו מכל המפלגות לקדימה כדי לסייע לה לנצח בבחירות ולהוביל בהתאם לדרכו של מייסד המפלגה, וכי הוא יעשה ככל שביכולתו על מנת לגרום לראשי ערים וראשי רשויות נוספים מכל המגזרים ומכל רחבי הארץ להתפקד לעבודה, ולחזק עוד את התשתית האידיאולוגית והארגונית של המפלגה לקראת ההתמודדות בבחירות הבאות.

תאריך פרסום:16/05/2012