חברות וחברים,

ביום שישי הקרוב (29.12), בין השעות 10:00-14:00, נצא למבצע שטח ארצי תחת הכותרת “מדינה ללא שחיתות”, כחלק מתכנית ביוזמת והובלת סיעת המחנה הציוני והיושב ראש אבי גבאי.

אנו זקוקים להתגייסותכם למען הצלחת הפעילות והמאבק להחלפת השלטון- ניתן להצטרף ולקחת חלק במבצע בקישור הבא:  lp.vp4.me/g7w7

הדבר הכי מסוכן שדמוקרטיה יכולה ליצור הוא ראש ממשלה שאין לו מה להפסיד.

בשבועות האחרונים, ככל שענני החשדות בדבר שחיתות חמורה של נתניהו הולכים ומתעבים, נעשה ברור שמפלגת הליכוד איבדה את הבלמים האחרונים שעוד נותרו לה.

כמעט כל יום מביא עימו פרק נוסף במופע אימים של חקיקה אנטי-דמוקרטית המכוונת נגד שלטון החוק בישראל, שכל תכליתה למצב את מעמדו החדש של ביבי בתור שליט מורם מעם שהחוק אינו חל עליו.

אבל לציבור הישראלי נמאס מהשחיתות, הסיאוב והריקבון שפשו במסדרונות השלטון ויותר מכול, מהזחיחות וחוסר הבושה שלהם. והוא יוצא לרחובות בקריאה ברורה – עד כאן!

החומות שחצצו בינינו לבין קבוצות שלמות בחברה הולכות וקורסות, ככל שאנחנו מגלים שרב המשותף על המפריד בין כל מי שדמותה של מדינת ישראל ועתידה יקרים ללבו.

עבורנו, חברות וחברי מפלגת העבודה, זוהי הזדמנות היסטורית לשנות את המציאות הפוליטית בישראל ולהציב חלופה שלטונית לממשלה המופקרת הזאת.

בשישי הקרוב, נפגוש ונשוחח עם אזרחים מודאגים במרכזי קניות בכל רחבי הארץ בהובלתו של ראש מטה השטח המסור שלנו, אבי מלול.

נציג בפניהם את תוכניתנו למיגור השחיתות בישראל שמבוססת על תפיסה רב מימדית, המשלבת בין היבטים משפטיים, ציבוריים, פוליטיים וחינוכיים, אשר אינה מתמקדת רק בטיפול במושחתים עצמם, אלא ב״ייבוש ביצת השחיתות״ באופן מערכתי, ונזכיר להם שהשחיתות אינה גזרת גורל.  כנסו לתכנית המלאה.

אנו קוראים לכולכן ולכולכם להצטרף אלינו. רק ביחד נוכל להחזיר את ישראל לשפיות ואת מפלגת העבודה למקומה הראוי בהנהגת המדינה.

תאריך פרסום:28/12/2017