ועידת מפלגת העבודה התכנסה הערב (ראשון) לראשונה זה שלוש שנים, בהיכל אומנויות הבמה בהרצליה.

לועידת המפלגה, הגיעו למעלה מ 1,000 איש ובהם חברי הכנסת של המפלגה, ראשי רשויות, ראשי מועצות ומזכירי סניפים, אשר אישרו את הנושאים הבאים: בחירת מיכה חריש לתפקיד יו”ר מפלגת העבודה הזמני, ביטול “חוקת ברק” והחזרת החוקה הקודמת לתוקף, אשרור בחירתו של חיליק בר לתפקיד מזכ”ל מפלגת העבודה, אישור תקנון בחירת יו”ר מפלגת העבודה ואישור תקנון מפקד החברים.

לאחר בחירתו ליו”ר המפלגה, אמר חריש: “ברשותכם אני רוצה להביע משאלה: אני מקווה, שעוד לפני סיום תפקידי בספטמבר, גלעד שליט יחזור לארץ שלם ובריא, ויחגוג את ראש השנה עם משפחתו בישראל. עלינו, כמפלגת העבודה, לגייס את כל כוחנו והשפעתנו, כדי לגרום לראש הממשלה לשים את החזרתו של גלעד שליט בראש סדר העדיפויות שלו….”.

“באמצעות חיים דמוקרטים במפלגה, המפלגה תגדיר את זהותה בנושאים חיוניים למדינה ואזרחיה. במפלגה יתקיימו דיונים על נושאי חברה וכלכלה, חינוך ובריאות, נושאים מדיניים ובטחונים… ננהיג תרבות של קבלת הכרעות דמוקרטיות, כאשר המיעוט מקבל את הכרעת הרוב, זוהי נשמתה ומהותה של דמוקרטיה”.

מזכ”ל המפלגה, חיליק בר, אמר “מפלגת העבודה נמצאת בתהליך של התחדשות ורענון שורות. אנו מתחילים מפקד חברים גדול ורחב, ומהיום, יכול כל אחד להתפקד גם דרך אתר האינטרנט של המפלגה, ולהביע תמיכתו.” עוד הוסיף: “ההחלטה לחזור לחוקה הישנה, שהתקבלה כאן הערב, מסמלת יותר מכול, עידן חדש של פתיחות, שקיפות ודמוקרטיה מתחדשת במפלגה”.

המאמר מאת ישי קרוב הופיע באתר ערוץ 7 בתאריך ה27.3

תאריך פרסום:28/03/2011