היום, 29.11.12 יתקיימו הפריימריס במפלגת העבודה ברחבי הארץ בין השעות 10:00-22:00. בשל הפקת לקחים מאירועי הפריימריס בליכוד, תתקיים ההצבעה באופן ממוחשב חלקית. ההצבעה תתבצע בפתקים שיסרקו ויספרו במטה הבחירות המרכזי לאורך הלילה. לאורך היום, יתקיימו ההצבעות בכ-450 קלפיות ב-70 אתרי בחירה בהם יצביעו 60,424 חברי המפלגה הרשומים בספר הבוחרים ויש להם תקופת אכשרה של חצי שנה, ויסמנו 8-12 מועמדים מתוך 83 שהגישו מועמדות.

בנוסף, תפעיל המפלגה 3 קלפיות ניידות שיעברו בין אתרי ההצבעה המרוחקים וינגישו אותם לציבור. לצורת הפקת האירוע נשכרו כ-900 עובדים ביניהם מאבטחים, סדרנים, טכנאים וכן עובדים שימוקמו בחמ”ל המרכזי לצורך מתן מענה מהיר ויעיל לכל בעיה שתתעורר.

מפלגת העבודה, נקטה בצעדים רבים לצורך שמירה על הצבעה חופשית ונטולת תכתיבים ולחצים. בין השאר, הוחלט כי לשמות המועמדים לא יצורפו מספרים וכן כי תוצאות ההצבעה יפורסמו לקהל הרחב רק עבור סך הקולות ברחבי הארץ, כלומר, לא יפורסמו פילוחי ההצבעה במחוזות השונים בכדי למנוע “פיקוח” של גורמים שונים. כמו כן, שכרה המפלגה את שירותיה של חברת חקירות פרטית אשר תפקח על יום הבחירות ותוודא כי טוהר הבחירות נשמר.

ביום ו’, 30.11.12, בשעה 7:00 (זמן משוער), ימסרו תוצאות ההצבעה ויתקיים אירוע הצגת רשימת המפלגה לכנסת בנוכחות יו”ר המפלגה שלי יחימוביץ בבית ברל בכפר סבא. בשעות הלילה נעביר את שעת האירוע המדויקת.

אתר ההצבעה בגני התערוכה יהיה הגדול והמרכזי בארץ- יוצבו בו 9 קלפיות. הכניסה לניידות תקשורת היא משער 6. ישנו מקום רב לעמדות צילום ברחבה מול הכניסה לביתן 14, שם תצביע יו”ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ’, בשעה 11:00.

בתדרוך לכתבים לקראת הפריימריס ציין מזכ”ל המפלגה חיליק בר: “אנו קוראים בכל לב ובצורה ברורה לכל חברי מפלגת העבודה להגיע לקלפיות לבחור בצורה חופשית, דמוקרטית ונקייה. אנו רוצים רשימה מעורבת ומגוונת של אנשי מפלגה ותיקים וחדשים, מבוגרים וצעירים מתחומים שונים. אין לי ספק כשאני רואה את הרשימה הקיצונית של הליכוד ורשימות אחרות שאין בהן בשורה, כי הרשימה שלנו תהיה הרשימה האטרקטיבית ביותר ותביא להחלפת השלטון בבחירות הארציות”.

תאריך פרסום:29/11/2012