יחימוביץ’ במושב הפתיחה של ועידת העיתון “כלכליסט”: “במקום לקחת אחריות, המדינה ובראשה נתניהו שותקת. היא שותקת בגל פיטורים אדיר, היא שותקת בהתפרעות של שוק ההון, היא שותקת בחלוקה מעוותת של האשראי הבנקאי והיא שותקת באופן מפחיד בכך שאינה מכינה תקציב. חייבים ללכת לבחירות”

יו”ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ’, אומרת כי ההיעדר המוחלט של העבודה על תקציב המדינה הוא פשיטת רגל מנהיגותית וניהולית והיא מפקירה את המדינה לאי ודאות מוחלטת. יחימוביץ’ אמרה כי אין מנוס אלא להיערך במהירות לבחירות כדי לאפשר לציבור לבחור בדרך שבה הוא מאמין שהמדינה צריכה להיות מונהגת.

“הקריסה המסוכנת של העולם העסקי וההתמוטטות של החברות הממונפות שבשליטת תשובה, מימן, לבייב, בן דב ודנקנר – מחייבת אומץ לב וחשיבה מחוץ לקונבנציה. אם עד עכשיו שלטה האמונה השגויה בתכלית שהמדינה היא הבעיה והסקטור הפרטי הוא הפתרון אין ברירה אלא להבין שהתהפוכות בעולם ובישראל הופכות את המדינה לפתרון ולא לבעיה. אלא שרה”מ נתניהו שבוי בקונספציות ישנות שאבד עליהן הכלח והוא אינו מוכן כלל להתכתב עם המציאות, והוא ממשיך לראות במדינה כבעיה, ובעובדיה שעיר לעזאזל. כך מגיעים מבית מדרשו רעיונות פרועים כמו פגיעה במורים, עובדים סוציאליים, רופאים, אחיות, שוטרים, פרקליטים וגננות. במקום לקחת אחריות, המדינה ובראשה נתניהו שותקת. היא שותקת בגל פיטורים אדיר ואף מוסיפה עליו, היא שותקת בהתפרעות של שוק ההון, היא שותקת בחלוקה מעוותת של האשראי הבנקאי והיא שותקת באופן מפחיד בכך שאינה מכינה תקציב. חייבים ללכת לבחירות “.

יחימוביץ’ אמרה את הדברים במושב הפתיחה של ועידת העיתון “כלכליסט”, שבו נאמו גם השר משה כחלון, השר אריאל אטיאס, יאיר לפיד ורא”ל (מיל’) גבי אשכנזי.

תאריך פרסום:12/09/2012